سلام خوش اومدی
نوشته شده توسط : امیر ♥

سلاممممممممممممممممم عزیزم خوش اومدی

دوستت دارم به شرطه ها و شروطه ها

1 واسم نظر بذاری خیلی ها اصلا با چن تا اسمه الکی و مختلف نظر بذار واسم

2 همیشه بهم سر بزن به دوستانه خود بگویید تبلیغ کن واسم

3 سعی کن از جوکی که خنده دار نیست بخندی تا من ضایع نشم

4 لینکم کن تا لینکت کنم

در غیر این صورت دوستت که ندارم هییییییییچ باهاتم قهره قهره قهرم

امضا امیر 0721

 

 





:: بازدید از این مطلب : 1625
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 8 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
بیتا در تاریخ : 1392/10/18/3 - - گفته است :
ســــــــــــــــــــــــــــ ـــــلام
پاسخ:salam

/weblog/file/img/m.jpg
amir در تاریخ : 1392/7/20/6 - - گفته است :
هییی روزگار...
توهم مث من تنهایی...
کلا دقت کردم امیرها تنهان...
دادا همه پست جدیداتو خوندم ولی حال نظر دادن نداشتم...
به بزرگیت ببخش...
یه سری بزن به ما خوشحال میشیم...
خدافس...

/weblog/file/img/m.jpg
mehdi در تاریخ : 1392/7/9/2 - - گفته است :
مـــــــرسی از لینک کردنت. شما هم لینک شدی
پاسخ: فدات مرسی

/weblog/file/img/m.jpg
مائده در تاریخ : 1392/7/4/4 - - گفته است :
سلام خوبی؟آپم بیا ونظرتو بگو
پاسخ:مرسی چشم

/weblog/file/img/m.jpg
erfaneh در تاریخ : 1392/7/3/3 - - گفته است :
سلام وبت زیباست خوشحال میشم تبادل لینک کنیم لینکت کردم من و بلینک لطفا!!!!!!!!!!
پاسخ:چشم

/weblog/file/img/m.jpg
:-) در تاریخ : 1392/7/1/1 - - گفته است :
blogfa با loxblog فک کنم مشکل داره نه تو پیوند روزانه لینک میشی نه پیوند وبلاگ

به ارواح خودم راس میگم



اما بهت سر میزنم
پاسخ:مرسی حتما خوب لینک نکردی

/weblog/file/img/m.jpg
:-) در تاریخ : 1392/6/29/5 - - گفته است :
شما از هم اکنون لینکی
پاسخ:راست میگی مرسی با چه اسمی لینکم کردی؟

/weblog/file/img/m.jpg
:-) در تاریخ : 1392/6/26/2 - - گفته است :
سلام



برات نظر میزارم به شرطه ها و شروطه ها



1. بلینکیم



2. بهم سر بزنی



3.همین
پاسخ: عجب این جمله رو قبلا یه جایی نخوندم خودم نوشتم کپی زدی ازم؟؟ ایا لینکم کن تا لینکت کنم

/weblog/file/img/m.jpg
حــــــرف هـــای یه دختر امروزی در تاریخ : 1392/6/24/7 - - گفته است :
اووووووووووق چه چیزا چه حرفا
پاسخ: حالتو گرفتم اره؟

/weblog/file/img/m.jpg
playful girl در تاریخ : 1392/6/20/3 - - گفته است :
میتونی کپی کنی پستمو اکشال نداره


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: